maandag 16 juli 2012

Geborduurd

Gisteren heb ik weer een shirt gemaakt in opdracht van mezelf dit keer. Morgen heb ik een kraambezoekje en 'mijn' shirts zijn onderhand een beetje mijn handelsmerk geworden. Dus als ik op kraambezoek ga, geef ik een geappliqueerd shirt met de naam van het kind met afbeelding. Het shirt dat ik gisteren gemaakt heb, is weer afgeleid van een geboortekaartje. Waar ik normaal gesproken stof en vilt gebruik, heb ik bij dit shirt bijna alles geborduurd met de hand of de naaimachine. Afgelopen december kreeg ik een bloemsteekvoet cadeau en deze had ik alleen nog maar gebruikt om motiefjes en bloemen uit te testen. Bij dit shirt kon ik overigens niet anders dan borduren, omdat het geboortjekaartje zo was, maar ik vind het toch goed gelukt.

De kleine bloemetjes zijn gemaakt met een bloemsteekvoet op de naaimachine

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig een persoonlijk t-shirtje. Mooi gemaakt het is een hele kunst om het mooi te krijgen.[ ik doe het zelf ook wel eens]

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Rianne! Ik ben er inmiddels al aardig bedreven in al zeg ik het zelf.

    BeantwoordenVerwijderen