vrijdag 20 juli 2012

A star is born...

Een tijdje geleden al weer is een van mijn collega's bevallen van een zoon. Ik maakte voor het jongetje (en zijn papa en mama, nu pas) een shirtje van het geboortekaartje. Het is een heel vrolijk shirtje geworden.

Op Pinterest en op andere sites zie ik heel vaak Washi tape voorbij komen en wat je daar allemaal mee kunt doen. De mogelijkheden zij oneindig. Nu was ik vorige week bij een van mijn favourite winkels; de Hema en tot mijn verbazing zag ik daar in de schappen op de schoolcampus afdeling (de vakantie is net begonnen....) (washi) tape! Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.
Het shirtje heb ik dus ingepakt en het kadootje verder versiert met o.a. tape, maar ook met sterren en stempels met een tekst.

A star is born....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten