zondag 27 mei 2012

Little Red Riding Hood Rokje

Een aantal dagen geleden maakte ik voor mijn dochter een roodkapje cape. Omdat ik de outfit nog niet compleet vond, maakte ik er ook nog een rokje bij.

Het rokje van Roodkapje: rood/wit geruit met een wit schortje ervoor.



Overigens spreekt het  thema / verhaal me zo aan en geeft het me zoveel ideeën dat ik naast alle andere dingen die ik ook graag zou willen doen, het thema 'Roodkapje' terug wil laten komen. Ik heb al genoeg inspiratie om allerlei creatieve activiteiten en spelletjes te maken en te bedenken rond het verhaal.
Dit rokje en de cape zijn het begin, but wait there's more to come!

1 opmerking:

  1. Ik ben reuze benieuwd meis, naar de rest van je Roodkapje creaties!! Je hebt al een tipje van de sluier opgelicht vanmiddag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen