dinsdag 1 mei 2012

Foto applicaties

Vakantie! Dat betekent voor mij meer tijd en vrijheid om creatief bezig te zijn. Ik heb allerlei ideeën in mijn hoofd, maar als ik ergens begin kom ik vaak weer ergens anders uit. Zo heb ik op het moment heel veel interesse in retro en vintage afbeeldingen en vind ik afbeeldingen via transferpapier verwerken op stof echt geweldig.
Ik ben al een paar dagen internet en pinterest aan het afstruinen naar leuke plaatjes. Ook heb ik mijn eigen poëzie album er eens bij gepakt en viola..... dit is een kleine selectie van al het geweldigs dat ik vond en heb gescand:







Maar ken je die foto applicaties die je nu overal (via webwinkels) kunt krijgen?!
Ik ben aan de slag gegaan met foto's en photoshop en heb onderstaande foto applicaties zelf in elkaar gezet:






(Om ervoor te zorgen dat niemand anders ze zomaar van deze pagina afhaalt, heb ik er het woord 'Kleine Kunstwerkjes' in gezet!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten