zaterdag 29 juni 2013

Pop-Up Market

Al weer een tijdje terug stond ik samen met mijn nicht van Lentekriebels op Swanmarket in Rotterdam.
Morgen is in Dordrecht de eerste editie van een zusje van Swanmarket, nl Pop-Up Market.

Pop-Up Market is, net als Swanmarket, een lifestyle markt waar je een creatief aanbod kunt vinden van diverse dingen, zoals bijv. mode, sierraden, vintage spulletjes, betaalbare kunst. Daarnaast kun je ook genieten van lekkere (biologische) hapjes en drankjes en er is voor de kinderen zelfs een springkussen aanwezig!



Een aantal weken terug zag ik een berichtje voorbij komen op Facebook en ik dacht laat ik eens kijken wat het is.
Hoewel ik op Swanmarket niet echt veel verkoopsucces had (het was erg strom-  en regenachtig weer), ga ik het toch weer een keertje wagen, gewoon omdat ik het zo leuk vind, bovendien is het nu een "thuiswedstrijd", dus wie niet waagt....

De afgelopen weken ben ik dan ook  beziggeweest mijn voorraadje aan te vullen met nieuwe dingetjes, o.a. nieuwe sleutelhangers, enveloptassen, speenkoorden en knuffelkonijntjes.





Deze dingen zijn, naast de dingetjes die ik nog had liggen, te verkrijgen morgen tijdens de Pop-Up Market.
Ik heb er zin en de weersvooruitzichten zijn goed, dus KOM MAAR (P)OP!

Verrassingsgoodies

Een verrassing bij besteding van € 5,-


alles staat klaar, niks vergeten?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten