woensdag 8 mei 2013

Vintage postmanbag serie

Zo'n anderhalve week geleden kwam ik weer een beetje in een flow terecht van nieuwe ideeën. De afgelopen weken heb ik het op mijn werk als leerkracht best druk gehad en dan is mijn blog een van de eerste dingen die ik dan even laat gaan.
Ik had op school al voor mijn verjaardag het nieuwe boek van Eline gekregen: Eline's Buitenhuis.
Daardoor werd ik weer geïnspireerd, en bedacht zo een serie tassen die ik wilde maken. Inmiddels heb ik er 3 bijna af (op de schouderbanden na) en nog een aantal ideeën in mijn schetsboekje staan.
Hierbij een sneakpeak:



Verder heb ik van kunstleer een aantal sleutelhangers (voor jongens) gemaakt die passen bij een van de tassen:

Binnenkort dus verkrijgbaar via de website!


1 opmerking:

  1. Leuk dat ik de tassen gisteren in het echt mocht bewonderen! Ze zijn erg leuk en hopelijk worden ze een grote hit!

    BeantwoordenVerwijderen