donderdag 28 maart 2013

Voorjaarssfeer, Vrolijk Pasen.

Bijna Pasen en er zijn nog honderd en een dingen die ik zou willen en kunnen doen..... Maar het leek me nu eens gezellig boven de lampen van de eetkamertafel een aantal Paastakken op te hangen en deze te voorzien van vrolijk gekleurde hangers. Ik had al leuke gekleurde glazen hartjes met stipjes gezien die ik in ieder geval wilde hebben. Omdat er gisteren maar weinig tijd was om uitgebreid te knutselen, heeft mijn dochter vast een beginnetje gemaakt. Terwijl ik de takken vastmaakte heeft zij een aantal eitjes gemaakt van strijkkralen. Eigenlijk wil ik er zelf ook nog wat vogeltjes en/of bloemen voor maken, maar zoals het er nu uitziet, staat het al heel vrolijk!
Alvast een vrolijk Pasen gewenst!



sfeerplaatje

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee, de paas strijkkralen!!!
    Ziet er gezellig uit!
    Wij hadden een paar jaar geleden een "kinderkerstboom" staan.
    De kinderen hadden de versieringen gemaakt waaronder leuke kerstballen en kerststerren van strijkkralen.
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Maris! Volgens mij heb ik dezelfde hartjes gekocht voor de paastakken :-D Kruidvat?!
    Fijne Paasdagen!
    Liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen