zondag 6 januari 2013

"Proud"

Het is even geleden, maar daar ben ik dan weer. Ondanks de heerlijke vakantie en rust toch ook weer een beetje druk. Afgelopen donderdag ben ik met mijn liefie naar de Kamer van Koophandel geweest. Daar heb ik mijn bedrijfje 'Kleine Kunstwerkjes' dan eindelijk in laten schrijven.
Een moment wat van tevoren heel erg spannend was voor mij, maar toen ik er eenmaal zat was het eigenlijk a piece of cake en stelde het weinig voor (zoals een aantal mensen me al verteld hadden). Daarna zijn we ook maar gelijk naar de ING bank gegaan voor een zakelijke rekening, ook wel handig.
Ik ben nu druk bezig met orde op zaken te stellen, rond te vragen wat en hoe ik nu alles moet doen en regelen, en niet geheel onbelangrijk zorgen dat mensen me weten te vinden! Dit alles geeft me wel regelmatig een beetje kriebels in mijn buik.....
Maar ik heb wel het gevoel dat het allemaal goed komt. Met kleine stapjes beginnen.....

Vorige week maakte ik een mixed media schilderijtje dat eigenlijk wel heel erg past bij hoe ik nu over mezelf denk:

"PROUD"

"Proud", Peacock by M. Dommers-Slager
 
Verder ben ik nog bezig met een website (of webwinkel...ik twijfel), maar wil je al iets bij me bestellen of meer informatie stuur dan een mailtje naar info@kleine-kunstwerkjes.nl.

P.S: ik heb trouwens een kleine winactie op facebook: Like de pagina van Kleine Kunstwerkjes en win een telefoonhoesje naar keuze!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, en welkom bij de club.
    Ik heb net je werk zitten bekijken, leuk en inspirerend! succes met je winkeltje !

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het aanmelden van je winkeltje super!!!!!
    En nu duimen.
    Heb ook net even je facebook gevonden en op like!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen