woensdag 12 december 2012

Een afspraak en Telefoonhoesjes

Gisteren heb ik het dan eindelijk gedaan...... een afspraak gemaakt bij de Kamer van Koophandel. Ik liep er al langere tijd aan te denken, maar nu heb ik toch maar de telefoon ter hand genomen en een afspraak gemaakt: 3 januari 2013! Ik vind het best spannend, maar ik ga er gewoon voor!

Verder heb ik ook telefoonhoesjesgemaakt. Ik maakte deze van stof, maar ik heb nog genoeg andere materialen en ideeen, dus er is veel mogelijk. Ze kosten 7,50 euro per stuk en zijn geschikt voor verschillende soorten telefoons, zoals I-phone, Samsung, Blackberry (afmetingen ongeveer 15 bij 8 cm).


Als je interesse hebt, stuur dan een mailtje naar info@kleine-kunstwerkjes.nl , laat hieronder een reactie achter of stuur me een berichtje via facebook (zie de knop hierboven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten