zondag 19 augustus 2012

I Spy....

I Spy......... I Spy........
Ik zie een heleboel dingen weer (helder). Heerlijke vakantie gehad, maar in mijn agenda spy ik, dat ik morgen echt weer moet gaan werken. Wat doet het een mens overigens goed om eens een stapje terug te doen en even alles los te laten (althans veel, niet alles, want dat lukt me nog niet altijd). Ik heb echt een aantal weken mijn naaimachine niet aangeraakt, nou ja, een beetje vals gespeeld. Vlak voor we op vakantie gingen heb ik voor de kinderen nog een I Spy Bag gemaakt. We hadden een lange reis voor de boeg en ik had al diverse keren gelezen dat die dingen zo'n succes zijn. De werkwijze had ik hier vandaan: ladybugenco.blogspot.nl
Voor mijn dochter heb ik er eentje gemaakt in prinsessenthema, met 'diamantjes' en penciltoppers in de vorm van Disney prinsessen.


 Voor mijn zoon een met penciltoppers van Cars en kaartjes met klanken die in groep 3 aan de orde komen (hij gaat morgen namelijk naar groep 3). Zo had en heeft hij er toen en ook nu en nog een aantal maanden iets aan (toch handig als je zelf ook juf bent en weet wat er i groep 3 zoal aan de orde komt).



Gisteren hadden we een feestje van iemand die 50 werd, Sara. Een aantal maanden geleden had ik een Sara gehaakt, nu heb ik er een gemaakt naar eigen ontwerp van stof.
Gelukspopje Sara



Zo het eerste berichtje na de vakantie zit er weer op, back to buisiness.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten